HOE ZIET HET IDEALE UPDATE-PROCES ERUIT?

We hebben een flink aantal klanten, ieder voorzien van zijn eigen online product. Van website, tot webshop en narrowcasting oplossing. Al deze techniek moet ook worden voorzien van technische updates, en natuurlijk moeten deze updates worden uitgevoerd zonder dat onze klant daar hinder aan ondervind. Aan jou de schone taak om alle huidige middelen uit te zoeken en ons te adviseren hoe we dit het beste kunnen gaan uitvoeren.

OPDRACHTOMSCHRIJVING

IN EEN NOTENDOP

Je gaat in gesprek met collega's om de huidige stand van zaken rondom het update-proces binnen Heibel in kaart te brengen. Wat is de huidige situatie, hoe wordt het één en ander technisch ingeregeld en wat wordt er met de klant afgestemd? Wat zijn daarna de vervolgstappen en hoe wordt een technische update uitgerold? 

Nadat de huidige situatie duidelijk is ga je op zoek naar de meest ideale situatie. Wat zijn de contactmomenten, hoe zorg je ervoor dat de planning klopt en de klant overal van op de hoogte is? Wat doe je na het uitvoeren van een update en welke zaken moeten allemaal gecontroleerd worden. 

VERWACHT RESULTAAT

Aan de hand van je onderzoek, dat bestaat uit contact met collega's & klanten, maar ook uit een stuk Desk- en Field Research kun je precies vertellen hoe we dit het beste binnen Heibel kunnen gaan uitvoeren. Je schrijft een beknopte aanbeveling en processtuk waarmee we direct uit de voeten kunnen. 

Uiteraard voeren we dit richting het einde van je onderzoeksperiode direct uit, zodat je zelf kunt zien hoe alles werkt en of al je stappen ook daadwerlijk leiden tot het gewenste resultaat. 

IN GESPREK

We gaan graag met je in gesprek. Heb je nog aanvullende informatie nodig, of heb je zelf al ideeën om deze opdracht nog beter bij je eigen vraagstuk te laten passen.

Hebben we je interesse gewekt? Neem dan vooral even contact op om even kennis te maken. 

JOUW OPDRACHT BIJ HEIBEL

Heibel is gevestigd midden in het bruisende Surhuisterveen, met veel vrije parkeerplaatsen rondom. Kom je met het OV? Geen probleem. We hebben een bushalte op 50 meter van onze voordeur en we zijn prima te bereiken vanuit Leeuwarden, Drachten en Groningen. 

We werken op kantoor, uiteraard houden we hier rekening met alle geldende maatregelen, of thuis. Of een combinatie van beide. Jij bepaalt zelf waar je werkt. Daarnaast werken we veel met internationale collega's, waardoor jij je na je periode bij Heibel met recht een Digital Nomad mag noemen. 

KOFFIE

Even kennismaken of bij-praten? De koffie staat klaar! Een digitale kennismaking kan natuurlijk ook.

De Dellen 11, 9231 CZ Surhuisterveen

T: 085-2737954
E: info@heibel.nl 

Plan een afspraak in

SERVICEDESK

Heb je een vraag over het gebruik van je website, webshop of andere online product? Neem dan contact op met onze Servicedesk.

T: 085-2737954
E: service@heibel.nl

Kennisbank

OPENINGSTIJDEN

Maandag t/m donderdag:
8:00 - 17:00

Vrijdag t/m zondag:
Gesloten