ABONNEMENT STOPZETTEN

Jammer dat je weggaat. Maar als het dan toch moet, dan is het goed dat je zoveel mogelijk zaken zelf kunt regelen. Via onderstaand formulier kun je zelf eenvoudig aangeven dat je je abonnement wilt stopzetten en welke zaken je graag wenst te ontvangen. Uiteraard wordt je verzoek zo snel mogelijk opgepakt. Mochten we nog wel aanvullende vragen hebben, dan nemen we zeker even contact met je op. We hanteren een opzegtermijn van drie maanden. 

Alle opzeggingen worden aan de hand van de NLdigital voorwaarden verwerkt.

Deze site wordt beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacy-beleid en de servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Zaken bij je huidige aanbieder opzeggen

Indien je lopende zaken bij andere aanbieders op wilt zeggen, dan kun je gebruik maken van dit formulier. Het belang van een soepele overname van werkzaamheden is groot, daarom dat we dit document voor jou hebben opgesteld. Zorg ervoor dat alles juist wordt ingevuld om zo vragen achteraf te voorkomen. Het is in sommige gevallen mogelijk om abonnementsgeld, dat vooruit is betaald, terug te vragen. Dit dien je zelf nog toe te voegen aan het document en vergeet hierbij niet je rekeningnummer.

KOFFIE

Even kennismaken of bijpraten? De koffie staat klaar! Je vindt ons midden in Surhuisterveen. Een digitale kennismaking kan natuurlijk ook.

De Kolk 8, 9231 CW Surhuisterveen

T: 085-2737954
E: info@heibel.nl 

Plan een afspraak in

SERVICEDESK

Heb je een vraag over het gebruik van je website, webshop of andere online product? Neem dan contact op met onze Servicedesk.

T: 085-2737954
E: service@heibel.nl

Kennisbank