MOETEN WE ONDERSCHEID MAKEN IN NIEUWSBRIEVEN?

Al onze relaties, die hebben aangegeven op de hoogte te blijven rondom alle ontwikkelingen binnen Heibel, krijgen momenteel dezelfde nieuwsbrief. Dat kunnen partners zijn, klanten, maar ook familie van collega's die zich hiervoor hebben aangemeld. Naast deze doelgroep die al op de hoogte is van wat we doen bij Heibel, is er ook nog een groep die nog geen relatie met Heibel heeft maar wel is aangemeld voor onze nieuwsbrief. 

Deze groep kan over veel potentieel beschikken en de kans is groot dat hier bedrijven tussen zitten die we bij Heibel graag als klant willen verwelkomen. Maar om alle doelgroepen nu dezelfde nieuwsbrief te sturen, is dat de beste oplossing? 

OPDRACHTOMSCHRIJVING

IN EEN NOTENDOP

Je gaat in gesprek met collega's om de huidige stand van zaken rondom de nieuwsbrieven en het (online) marketingplan in kaart te brengen. Hoe ziet de huidige inhoud van nieuwsbrieven eruit, wie zijn de ontvangers en is hier een duidelijk onderscheid te maken. Is het überhaupt verstandig om te kiezen voor meerdere typen nieuwsbrieven en hoe ziet dat er dan precies uit? Zit onze doelgroep te wachten op gepersonaliseerde informatie, of is een algemene nieuwsbrief voldoende?

VERWACHT RESULTAAT

Aan de hand van je onderzoek, dat bestaat uit contact met collega's & klanten, maar ook uit een stuk Desk- en Field Research kun je precies vertellen hoe we dit het beste binnen Heibel kunnen gaan uitvoeren. Je schrijft een beknopte aanbeveling en processtuk waarmee we direct uit de voeten kunnen.

Uiteraard staan we overal voor open. Is een nieuwsbrief helemaal niet meer van deze tijd, of zijn er betere opties? Ook dat kan een uitkomst van je onderzoek zijn. 

IN GESPREK

We gaan graag met je in gesprek. Heb je nog aanvullende informatie nodig, of heb je zelf al ideeën om deze opdracht nog beter bij je eigen vraagstuk te laten passen.

Hebben we je interesse gewekt? Neem dan vooral even contact op om even kennis te maken. 

JOUW OPDRACHT BIJ HEIBEL

Heibel is gevestigd midden in het bruisende Surhuisterveen, met veel vrije parkeerplaatsen rondom. Kom je met het OV? Geen probleem. We hebben een bushalte op 50 meter van onze voordeur en we zijn prima te bereiken vanuit Leeuwarden, Drachten en Groningen. Daarnaast is het treinstation van Buitenpost praktisch naast de deur. 

We werken op kantoor, uiteraard houden we hier rekening met alle geldende maatregelen, of thuis. Of een combinatie van beide. Jij bepaalt zelf waar je werkt. Daarnaast werken we veel met internationale collega's, waardoor jij je na je periode bij Heibel met recht een Digital Nomad mag noemen. 

Vergoedingen

Jouw tijd is kostbaar en ondanks dat je deze opdracht als onderdeel van je opleiding uitvoert, is een vergoeding wel terecht. Binnen Heibel hanteren we de volgende vergoedingen:

  • Stagevergoeding HBO: €300,- per maand
  • Stagevergoeding MBO: €150,- per maand
  • BYOD (Bring Your Own Device) vergoeding: €20,- per maand.

KOFFIE

Even kennismaken of bijpraten? De koffie staat klaar! Je vindt ons midden in Surhuisterveen. Een digitale kennismaking kan natuurlijk ook.

De Kolk 8 
9231 CW Surhuisterveen

T: 085-2737954
E: info@heibel.nl 

whatsappStuur een berichtje via WhatsApp

Plan een afspraak in

SERVICEDESK

Heb je een vraag over het gebruik van je website, webshop of andere online product? Neem dan contact op met onze Servicedesk.

T: 085-2737954
E: service@heibel.nl

Kennisbank