WAT IS DE BESTE MANIER OM KENNIS TE DELEN

We hebben enorm veel kennis van het MODX Content Management Systeem in huis en willen dit graag delen met onze klanten. Hoe meer de klanten op de hoogte zijn van alle functionalteiten en mogelijkheden, des te beter worden de producten die wij voor ze maken. Ze moeten deze producten immers zelf voorzien van de juiste content en alleen als je het systeem volledig onder de knie hebt, dan krijg je prachtige websites en webshops. 

Een vast onderdeel bij ieder project is een interactieve MODX CMS training. We gaan door de basis functionaliteiten en laten klanten zien hoe ze het beste met hun content aan de slag kunnen. Dit alles wordt onderbouwd met een uitgebreide handleiding in PDF formaat, geprint of digitaal. Zijn er meer mogelijkheden om onze kennis uit te dragen? En hoe weten we wie op zoek is naar dergelijke kennis?

OPDRACHTOMSCHRIJVING

IN EEN NOTENDOP

Zoals in voorgaande alinea al is aangegeven zitten we bomvol met kennis en willen dit graag delen met iedereen die hier behoefte aan heeft. Deze opdracht is dan ook niet specifiek gebonden aan één afdeling, maar is Heibel-breed in te zetten. Je gaat dus met iedereen in gesprek en brengt alles samen tot een overzichtelijk doel. Vanuit daar ga je op zoek naar de manieren waarop dergelijke kennisdeling het beste plaats kan vinden. 

Is een webinar bijvoorbeeld de juiste oplossing, of is een LinkedIn E-learning juist beter. Wordt het een langere video, of knippen we alles op in hapklare brokjes. Zodat je per onderdeel een korte video kunt bekijken waardoor je direct weet hoe je als klant of MODX gebruiker met jouw product aan de slag kunt. 

VERWACHT RESULTAAT

Aan de hand van je onderzoek, dat bestaat uit contact met collega's & klanten, maar ook uit een stuk Desk- en Field Research kun je precies vertellen hoe we dit het beste binnen Heibel kunnen gaan uitvoeren. Je schrijft een beknopte aanbeveling en processtuk waarmee we direct uit de voeten kunnen.

Uiteraard staan we overal voor open. Zitten (potentiële) klanten te wachten op een rapport, een lange video, of juist op hapklare brokken. Moeten we een webinar organiseren of is het juist klant-specifiek. Daarnaast is het natuurlijk voor de klant erg leuk om een soort certificaat te ontvangen. Dit kan een perfect marketingmiddel zijn.

We horen het graag!

IN GESPREK

We gaan graag met je in gesprek. Heb je nog aanvullende informatie nodig, of heb je zelf al ideeën om deze opdracht nog beter bij je eigen vraagstuk te laten passen.

Hebben we je interesse gewekt? Neem dan vooral even contact op om even kennis te maken. 

JOUW OPDRACHT BIJ HEIBEL

Heibel is gevestigd midden in het bruisende Surhuisterveen, met veel vrije parkeerplaatsen rondom. Kom je met het OV? Geen probleem. We hebben een bushalte op 50 meter van onze voordeur en we zijn prima te bereiken vanuit Leeuwarden, Drachten en Groningen. Daarnaast is het treinstation van Buitenpost praktisch naast de deur. 

We werken op kantoor, uiteraard houden we hier rekening met alle geldende maatregelen, of thuis. Of een combinatie van beide. Jij bepaalt zelf waar je werkt. Daarnaast werken we veel met internationale collega's, waardoor jij je na je periode bij Heibel met recht een Digital Nomad mag noemen. 

Vergoedingen

Jouw tijd is kostbaar en ondanks dat je deze opdracht als onderdeel van je opleiding uitvoert, is een vergoeding wel terecht. Binnen Heibel hanteren we de volgende vergoedingen:

  • Stagevergoeding HBO: €300,- per maand
  • Stagevergoeding MBO: €150,- per maand
  • BYOD (Bring Your Own Device) vergoeding: €20,- per maand.

KOFFIE

Even kennismaken of bijpraten? De koffie staat klaar! Je vindt ons midden in Surhuisterveen. Een digitale kennismaking kan natuurlijk ook.

De Kolk 8 
9231 CW Surhuisterveen

T: 085-2737954
E: info@heibel.nl 

whatsappStuur een berichtje via WhatsApp

Plan een afspraak in

SERVICEDESK

Heb je een vraag over het gebruik van je website, webshop of andere online product? Neem dan contact op met onze Servicedesk.

T: 085-2737954
E: service@heibel.nl

Kennisbank